۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۴:۱۲

قبولی در کنکور بدون برنامه‌ریزی تنها یک آرزوست

قبولی در کنکور بدون برنامه‌ریزی تنها یک آرزوست

بی‌تردید داوطلبان کنکور برای قبولی در کنکور نیازمند یک برنامه‌ریزی جامع و یافتن راهکارهای ویژه‌ای برای حل موانع مسیر قبولی هستند تا بتوانند به هدف خود جامع عمل بپوشانند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، نیروی محرکه تلاش‌های افراد برای رسیدن به اهداف و موفقیت‌های مختلف در زندگی انگیزه شروع و ادامه مسیر است. در بسیاری از موارد وجود موانع و مشکلات فراوان بر سر راه شروع مسیر پیشرفت و ترقی موجب از دست دادن انگیزه و مانع حرکت به سمت هدف می‌شود.

در شرایط کنونی کشور، مقوله آزمون دکتری از این قاعده مستثنی نبوده و بسیاری از داوطلبان به دلیل مشغله‌های کاری، مشکلات اقتصادی، بحران کرونا، نبود زیرساخت‌های آموزش از راه دور کافی و ناامیدی از شرایط فعلی موجب شده تا کسانی که هدف قبولی در آزمون دکتری را داشتند انگیزه خود را از دست داده و تمایلی به ادامه تحصیل نداشته باشند.

با روشن شدن کورسویی از امید، جدال با ناامیدی آغاز شده و انگیزه‌های نهان تجلی پیدا کرده و خود را به عرصه ظهور می‌رسانند. علاوه بر افزایش شانس قبولی، توسعه زیرساخت‌های آموزش آنلاین و حضور اساتید بنام و تراز اول که خود راهنمای بسیاری از رتبه‌های برتر آزمون‌ها بوده‌اند و ارائه برنامه‌های تخصصی همراه با رتبه‌های برتر آزمون‌های گذشته که خود مسیر سخت آزمون را با موفقیت گذرانده و تجربیات بسیاری را کسب نموده‌اند و همچنین منابع جامعی که حاصل چندین سال تدریس در حوزه آزمون دکتری است می‌تواند امیدبخش قبولی داوطلبانی باشد که در دل بحران‌های موجود انگیزه خود را از دست نداده و از همه ظرفیت‌های موجود برای قبولی خود در آزمون قرن جدید استفاده می‌کنند.

در همین راستا مؤسسه آموزش عالی ماهان بر حسب مسئولیت اجتماعی خود و آگاهی بخشی، برنامه ویژه و زنده ای را با حضور اساتید و رتبه‌های برتر آزمون گذشته برای تحلیل و بررسی آزمون دکتری در روز شنبه مورخ ۷ تیرماه ۹۹ برگزار می‌نماید.

در این برنامه تمامی ابعاد و زوایای کنکور دکتری ۱۴۰۰ مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای ویژه‌ای برای حل موانع مسیر قبولی ارائه خواهد شد و داوطلبانی که خلاف مسیر جریان غالب به دنبال کسب موفقیت هستند می‌توانند با این برنامه ویژه زنده مسیر خود را هموار نمایند.

به یاد داشته باشیم فرصت طلایی ۱۴۰۰ تکرار شدنی نیست.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4955440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha